Виявлення аномальної поведінки користувача системи контекстної реклами
Завантаження...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
Анотація
У статті розглядається ринок інтернет-реклами, зокрема контекстної, формалізується взаємодія об’єктів та суб’єктів процесу проведення рекламної кампанії в мережі. В результаті аналізу взаємозв’язків будуються моделі поведінки можливих зловмисників в системі та демонструється можливість застосування недиадного вейвлет-перетворення для визначення наявності аномальної поведінки користувачів.
В статье рассматривается рынок интернет-рекламы, в частности контекстной, формализуется взаимодействие объектов и субъектов процесса проведения рекламной кампании в сети. В результате анализа взаимосвязей строятся модели поведения возможных злоумышленников в системе, а также демонстрируется возможность применения недиадного вейвлет-преобразования для определения наличия аномального поведения пользователей.
In current paper Internet-advertizing market, contextual advertising in particular, is considered; interaction between subjects and objects of the Internet-advertizing process is formalized. Relationship analysis results in possible fraudsters’ behavior models construction. Nondiadic wavelet-transform use for the users’ abnormal behavior detection is demonstrated.
В статье рассматривается рынок интернет-рекламы, в частности контекстной, формализуется взаимодействие объектов и субъектов процесса проведения рекламной кампании в сети. В результате анализа взаимосвязей строятся модели поведения возможных злоумышленников в системе, а также демонстрируется возможность применения недиадного вейвлет-преобразования для определения наличия аномального поведения пользователей.
In current paper Internet-advertizing market, contextual advertising in particular, is considered; interaction between subjects and objects of the Internet-advertizing process is formalized. Relationship analysis results in possible fraudsters’ behavior models construction. Nondiadic wavelet-transform use for the users’ abnormal behavior detection is demonstrated.
Опис
Теми
Интеллектуальные системы планирования, управления, моделирования и принятия решений
Цитування
Виявлення аномальної поведінки користувача системи контекстної реклами / О.Р. Чертов, Д.Г. Павлов, В.В. Мальчиков, М.В. Александрова // Штучний інтелект. — 2010. — № 4. — С. 476-483. — Бібліогр.: 14 назв. — укр.