Педагогічні програмні засоби та їх впровадження у навчально-виховний процес
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
Анотація
У статті розглядаються окремі проблеми впровадження педагогічних програмних засобів у навчально-виховний процес. Запропоновані методики покращення змістовної частини ППЗ, за рахунок залучення до розробки вчителів-предметників.
В статье рассматриваются некоторые проблемы внедрения педагогических программных средств в учебно-воспитательный процесс. Предлагаются методики по улучшению содержательной части ППЗ, за счет привлечения к разработке учителей-предметников.
In the article some problems of introduction of pedagogical programm facilities in educational process are examined. The methods for the content improvement by means of teachers’ experience are offered.
В статье рассматриваются некоторые проблемы внедрения педагогических программных средств в учебно-воспитательный процесс. Предлагаются методики по улучшению содержательной части ППЗ, за счет привлечения к разработке учителей-предметников.
In the article some problems of introduction of pedagogical programm facilities in educational process are examined. The methods for the content improvement by means of teachers’ experience are offered.
Опис
Теми
Обучающие и экспертные системы
Цитування
Педагогічні програмні засоби та їх впровадження у навчально-виховний процес / М.О. Курилов, І.П. Чередниченко // Штучний інтелект. — 2010. — № 4. — С. 584-589. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.