Концептуальні підходи до визначення сутності ділової репутації підприємства
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
Анотація
У статті розглянуто концептуальний підхід до визначення сутності ділової репутації підприємства. Визначено основні складові ділової репутації, показано взаємозв'язок понять "репутація", "імідж", "бренд" та "гудвіл" та розроблена їх порівняльна характеристика.
In the article the conceptual approaches to the determination of essence of business reputation of enterprise is considered. The basic constituents of business reputation are certain, intercommunication of concepts "reputation", "image", "brand", "goodwill" is shown and their comparative description is developed.
In the article the conceptual approaches to the determination of essence of business reputation of enterprise is considered. The basic constituents of business reputation are certain, intercommunication of concepts "reputation", "image", "brand", "goodwill" is shown and their comparative description is developed.
Опис
Теми
Економіка
Цитування
Концептуальні підходи до визначення сутності ділової репутації підприємства / С. Бережний // Схід. — 2012. — № 2 (116). — С. 6-11. — Бібліогр.: 13 назв. — укр.