Аутсорсинг у сфері паблік рилейшнз

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України

Анотація

У статті розглянуто тенденції на українському ринку PR-послуг. Показано, що набагато ефективнішою є бізнес-система, при якій більшість видів PR-діяльності передаються на аутсорсинг спеціалізованим PR-агенціям, що в близькій перспективі залучення PR-аутсорсерів стане нормою для абсолютної більшості компаній.
In the article the tendencies are considered at the Ukrainian market of PR-services. Certainly, that more effective is the business-system at which most types of pr-activity are passed to on outsourcing the specialized pr-agencies. In the near prospect of bringing in of outsourcing for PR will become a norm for most companies.

Опис

Теми

Економіка

Цитування

Аутсорсинг у сфері паблік рилейшнз / І. Прозорова, Л. Шестопалова // Схід. — 2012. — № 3 (117). — С. 49-53. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced