Інтернаціоналізація рекламної індустрії України: теоретичні основи дослідження, тенденції та проблеми

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Кримський науковий центр НАН України і МОН України

Анотація

Мета роботи полягає в узагальненні теоретичних основи дослідження інтернаціоналізації рекламної індустрії України, визначенні її тенденцій та проблем, що супроводжують цей процес.

Опис

Теми

Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ

Цитування

Інтернаціоналізація рекламної індустрії України: теоретичні основи дослідження, тенденції та проблеми / О.Ю. Гохберг // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 216. — С. 35-39. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced