Розвиток маркетингу продовольчих товарів в Україні через еволюцію маркетингових концепцій
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
Анотація
Використовуючи загальну термінологію концепцій маркетингу, в роботі проведено дослідження еволюції маркетингу харчових продуктів в Україні, а також продемонстровано, що тільки концепція маркетингу та концепція соціально-етичного маркетингу прийнятні в маркетинговій діяльності продовольчих підприємств.
Using general terminology marketing concept, in work is organized study to evolutions of marketing the food-stuffs in Ukraine, as well as is demonstrated that only concept of marketing and concept social-ethical marketing acceptable in marketing activity food enterprise.
Using general terminology marketing concept, in work is organized study to evolutions of marketing the food-stuffs in Ukraine, as well as is demonstrated that only concept of marketing and concept social-ethical marketing acceptable in marketing activity food enterprise.
Опис
Теми
Цитування
Розвиток маркетингу продовольчих товарів в Україні через еволюцію маркетингових концепцій / О.Б. Звягінцева // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2010. — Вип. 41. — С. 115-121. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.