Формування франчайзингової бізнес-моделі в сучасних ринкових умовах України
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
Анотація
В статті визначено особливості застосування франчайзингу як однієї із перспективних моделей розвитку малого та середнього бізнесу України.
In the article the features of introduction of franchaising are determined as one of perspective models of development of small and middle business of Ukraine.
In the article the features of introduction of franchaising are determined as one of perspective models of development of small and middle business of Ukraine.
Опис
Теми
Цитування
Формування франчайзингової бізнес-моделі в сучасних ринкових умовах України / О.О. Зеркіна // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2010. — Вип. 41. — С. 122-126. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.