Маркетинговий інструментарій стратегічного екологічно орієнтованого управління транспорто-технологічними системами

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України

Анотація

У статті на основі системного розуміння стратегічного екологічно орієнтованого управління сформовані науково-методичні основи використання маркетингового інструментарію в діяльності транспортно-технологічних систем.
The article based on systematic understanding of the strategic environment-oriented management formed the scientific and methodological foundations of marketing tools in the activities of transport and technology systems.

Опис

Теми

Цитування

Маркетинговий інструментарій стратегічного екологічно орієнтованого управління транспорто-технологічними системами / О.М. Мартинюк, Н.М. Андрєєва // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 44. — С. 174-185. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced