Адаптивна трансформація маркетингових стратегій з урахуванням національних інтересів економічного зростання

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України

Анотація

У статті проаналізована трансформація маркетингових стратегій, визначені можливості їх адаптації до різних економічних умов. Запропоновано новий тип маркетингових стратегій «лояльний», пристосований до економічних інтересів суспільства в нестабільних економічних умовах.
The article analyzes the transformation of marketing strategies and identifies the opportunities to adapt them to different economic conditions. In the article also suggested a new type of marketing strategies "loyal", adapted to the economic interests of society as a volatile economic environment.

Опис

Теми

Відтворення національної економіки (теорія, методологія, практика)

Цитування

Адаптивна трансформація маркетингових стратегій з урахуванням національних інтересів економічного зростання / В.М. Лисюк, Н.Л. Шлафман, М.М. Стоянова // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 52. — С. 151-159. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced