Глокализационная направленность развития современного бизнеса
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
Анотація
У статті аналізується загальний вектор світового розвитку XXI століття, що задається процесами глобалізації й локалізації, що одержало відбиття в понятті глокалізації. Досліджуються відмітні характеристики глокальної маркетингової стратегії розвитку бізнесу.
This article analyzes the general vector of the XXI century world, defined by the processes of globalization and localization, which has been reflected in the concept of glocalization. Investigates the distinctive characteristics glocalization marketing strategy.
This article analyzes the general vector of the XXI century world, defined by the processes of globalization and localization, which has been reflected in the concept of glocalization. Investigates the distinctive characteristics glocalization marketing strategy.
Опис
Теми
Проблеми реалізаціїї відтворювальних процесів на ринках товарів та послуг
Цитування
Глокализационная направленность развития современного бизнеса / М.А. Кузнецова // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 55. — С. 80-86. — Бібліогр.: 7 назв. — рос.