Міжнародний маркетинг у сфері торгівлі інтелектуальним продуктом

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Видавничий дім "Академперіодика" НАН України

Анотація

Розглядаються основні механізми міжнародного технологічного обміну, аналізуються різні стратегії і форми реалізації інтелектуального продукту. Ставиться питання про можливість для України стати активним суб'єктом глобальної економіки ХХІ ст. і про значення у цьому контексті ефективного управління на основі принципів сучасного міжнародного маркетингу.
In this article main mechanism of the international technological exchange are described, different strategies and forms of intellectual product implementation are analyzed. The authors rais the issue of possibility for Ukraine to become an active subject of the global economy of the twenty first century and a role of the effective management based on the principles of modern international marketing.

Опис

Теми

Статті та огляди

Цитування

Міжнародний маркетинг у сфері торгівлі інтелектуальним продуктом / О. Білорус, Н. Ярова, І. Гузенко // Вісн. НАН України. — 2002. — № 5. — С. 9-19. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced