Образи самоцвітного каміння у художньому світі А. Дімарова (на матеріалі повісті “Поема про камінь”)
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
Анотація
У статті репрезентовано особливості інтерпретування мінералогічної символіки у
хронотопі морського узбережжя на матеріалі повісті Анатолія Дімарова “Поема про камінь”.
Показано, що, сполучуючи мінералогічну символіку з мариністичною, письменник творчо
переосмислює імпресіоністичну манеру повістування та започатковує своєрідний жанр
“постімпресіоністського лапідарію”.
В статье представлены особенности интерпретирования минералогической символики в контексте хронотопа морского побережья на материале повести Анатолия Димарова “Поэма о камне”. Показано, что, сочетая минералогическую символику с маринистической, писатель творчески переосмысливает импрессионистическую манеру повествования и основывает своеобразный жанр “постимпрессионистского лапидария”.
The article represents the specifications of interpreting the mineralogical symbols in the chronotopos of a seaside, which is accomplished on the base of Anatoliy Dimarov’s story “Poema pro kamin” (A Poem of a Gem). There was shown that, upon connecting the mineralogical symbols with those marinistic, the writer does creatively interpret the impressionistic ways of narration and founds the specific genre named “post-impressionistic lapidarium”.
В статье представлены особенности интерпретирования минералогической символики в контексте хронотопа морского побережья на материале повести Анатолия Димарова “Поэма о камне”. Показано, что, сочетая минералогическую символику с маринистической, писатель творчески переосмысливает импрессионистическую манеру повествования и основывает своеобразный жанр “постимпрессионистского лапидария”.
The article represents the specifications of interpreting the mineralogical symbols in the chronotopos of a seaside, which is accomplished on the base of Anatoliy Dimarov’s story “Poema pro kamin” (A Poem of a Gem). There was shown that, upon connecting the mineralogical symbols with those marinistic, the writer does creatively interpret the impressionistic ways of narration and founds the specific genre named “post-impressionistic lapidarium”.
Опис
Теми
Питання теорії та історії літератури, компаративістика
Цитування
Образи самоцвітного каміння у художньому світі А. Дімарова
(на матеріалі повісті “Поема про камінь”) / Н.В. Науменко // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: Міжвуз. зб. наук. ст. — 2011. — Вип. XXIV, ч. 1. — С. 254-260. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.