Система ситуаційних чинників посилення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
Анотація
Розглянуто сутність та зміст ситуаційних чинників поведінки споживача в роздрібній торгівлі. Обґрунтовано, що міцні конкурентні позиції займають підприємства роздрібної торгівлі, які комплексно використовують ситуаційні чинники посилення конкурентоспроможності.
Essence and maintenance of situatioonal factors of behavior of consumer are considered in a retail business. Reasonably, that strong competition positions occupy the enterprises of retail business, that use the situatioonal factors of strengthening of competitiveness complex.
Essence and maintenance of situatioonal factors of behavior of consumer are considered in a retail business. Reasonably, that strong competition positions occupy the enterprises of retail business, that use the situatioonal factors of strengthening of competitiveness complex.
Опис
Теми
Цитування
Система ситуаційних чинників посилення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі / М.А. Окландер // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 54. — С. 223-230. — Бібліогр.: 3 назв. — укр.