Символістичність рекламної реальності як змодельованого сновидіння
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
Анотація
В сообщении рассматривается массив рекламных материалов с точки зрения соотнесения смысловых элементов и способов их использования с таковыми в сновидении как измененной реальности.
У статті розглянуто масив рекламних матеріалів з точки зору співвіднесення смислових елементів і способів їх застосування з такими ж самими у сновидіннях як у реальності, що змінена.
The article deals with the scape of advertising materials from the point of view of correlation of national elements and ways of their use with such elements in dreams as changed reality.
У статті розглянуто масив рекламних матеріалів з точки зору співвіднесення смислових елементів і способів їх застосування з такими ж самими у сновидіннях як у реальності, що змінена.
The article deals with the scape of advertising materials from the point of view of correlation of national elements and ways of their use with such elements in dreams as changed reality.
Опис
Теми
Вербальная и невербальная коммуникация в средствах массовой информации: проблемы и тенденции развития
Цитування
Символістичність рекламної реальності як змодельованого сновидіння / Л.І. Брудницька // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 49, Т.2. — С. 37-38. — укр.