«Мовна проблема» в розвитку шкільної освіти етнічних росіян в Харківській окрузі у другій половині 1920-х років

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Центр пам’яткознавства НАН України і УТОПІК

Анотація

Розглянуті заходи політики коренізації в шкільній освіті, спрямовані на посилення позицій української мови в російськомовному середовищі Харкова та Харківської округи. Досліджено перехід шкіл на українську мову викладання, запровадження української мови в школах з іншими мовами навчання та ставлення росіян та російськомовних громадян УСРР до цього процесу.
Рассмотрен ход реализации политики коренизации в школьном образовании, которая была направлена на укрепление позиций украинского языка в русскоязычной cреде Харькова и Харьковской округи. Изучен процесс перевода школ на украинский язык обучения, введения изучения украинского языка в неукраинских школах и отношение русских и русскоязычных граждан УССР к данному аспекту украинизации.
The policy of «korenisation» course in school education, which has been directed at the Ukrainian language position strengthening among Russian speaking population of Kharkiv and Kharkiv province was investigated. The process of the Ukrainian language studing providing at schools, introduction of the Ukrainian language into non-Ukrainian schools and the USSR Russians and Russian-speaking citizens attitude to this aspect of ukrainization policy are analyzed.

Опис

Теми

Нова історія

Цитування

«Мовна проблема» в розвитку шкільної освіти етнічних росіян в Харківській окрузі у другій половині 1920-х років / Т.В. Арзуманова // Сіверщина в історії України: Зб. наук. пр. — К.: Глухів, 2011. — Вип. 4. — С. 379-382. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced