Історіографічні сюжети у викладацькій діяльності О. П. Зерніна
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут української археографії та джерелознавства ім. М.С. Грушевського НАН України
Анотація
О. П. Зернін перший викладач Харківського університету, який ініціював викладання
спеціального курсу історіографії в університеті. В статті розглянуті умови, які «підштовхнули»
вченого до спеціального інтересу до цієї проблематики, проаналізовано зміст його
історіографічних лекцій, зроблена спроба охарактеризувати статус історіографічного знання в
університетській історичній освіті середини ХІХ століття.
А. П. Зернин первый преподаватель Харьковского университета, инициировавший чтение специально курса историографии в университете. В статье рассмотрени причины, «подтолкнувшие» ученого к специальному интересу к данной проблематике, проанализировано содержание его историографических лекций, предпринята попытка охарактеризовать статус историографического знания в университетском историческом образовании середины ХІХ века.
O. P. Zernin was the first lecturer in Kharkiv university, who initiated special historiographical course in the university. The article deals with the reasons, which «pushed» the scientist to the special interest for that theme. Author of the article try to analyze the content of his historiographical lectures, try to characterize the status of historiographical knowledge in the university historical education in the middle of 19th century.
А. П. Зернин первый преподаватель Харьковского университета, инициировавший чтение специально курса историографии в университете. В статье рассмотрени причины, «подтолкнувшие» ученого к специальному интересу к данной проблематике, проанализировано содержание его историографических лекций, предпринята попытка охарактеризовать статус историографического знания в университетском историческом образовании середины ХІХ века.
O. P. Zernin was the first lecturer in Kharkiv university, who initiated special historiographical course in the university. The article deals with the reasons, which «pushed» the scientist to the special interest for that theme. Author of the article try to analyze the content of his historiographical lectures, try to characterize the status of historiographical knowledge in the university historical education in the middle of 19th century.
Опис
Теми
Джерелознавство. Історіографія. Методологія. Історія історичної науки
Цитування
Історіографічні сюжети у викладацькій діяльності О. П. Зерніна / Ю.А. Кісельова // Історичний архів. Наукові студії: Зб. наук. пр. — Миколаїв: ЧДУ ім. Петра Могили, 2011. — Вип. 6. — С. 101-105. — Бібліогр.: 19 назв. — укр.