Етичні норми політичної реклами та їх особливості в ЗМІ

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Кримський науковий центр НАН України і МОН України

Анотація

Проблема этических норм политической рекламы в украинских СМИ является практически неразработанной и малоисследованной. Негативное влияние на общественность в связи с несоблюдением этических норм вжурналистике особенно ярко заметно во время предвыборных кампаний. Основное задание СМИ, которые принимают участие в предвыборной агитации, - доносить достоверную информацию к электорату и не нарушать этических норм политической рекламы.
Проблема етичних норм політичної реклами в українських ЗМІ с практично не розробленою і малодослідженою. Негативний вплив на громадськість у недотриманні етичних норм вжурналістиці особливо яскраво помітний під час передвиборних кампаній. Основне завдання ЗМІ, які беруть участь у передвиборній агітації, - доносити достовірну інформацію до електорату та не порушувати етичних норм політичної реклами.
Problem of ethics norms of the political advertising in Ukrainian MASS-MEDIA is practically not developed and little probed. Negative influence on public in a failure to observe of ethics norms in journalism especially brightly noticeable during electioneerings. Basic task MASS-MEDIA which take part in pre-election agitation - to report reliable information to the electorate and not violate the ethics norms of the political advertising.

Опис

Теми

Этика журналиста и правовые вопросы СМИ

Цитування

Етичні норми політичної реклами та їх особливості в ЗМІ / Н.О. Войтович // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 128-130. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced