Імідж друкованого видання: структура та засоби формування
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
Анотація
У статті розглядаються структура, та засоби формування іміджу друкованого видання. Зазначається, що
позитивний, імідж дозволяє періодичному ЗМІ виокремитися з-поміж інших видань, скласти достойну конкуренцію
аудіовізуальним та мережаним мас-медіа, а також знайти свою інформаційну нішу.
В статье рассматриваются структура и средства формирования имиджа печатного издания. Отмечается, что позитивный имидж позволяет периодическому изданию выделиться на фоне других изданий, составить достойную конкуренцию аудиовизуальным и сетевым масс-медиа, а также занять свою информационную нишу.
The article deals with a structure and facilities of forming of image of printing edition. It is marked that a positive image allows a magazine to be selected on a background other editions: make a deserving competition audiovizual'nym and network mass-media, and also to occupy-the informative, niche.
В статье рассматриваются структура и средства формирования имиджа печатного издания. Отмечается, что позитивный имидж позволяет периодическому изданию выделиться на фоне других изданий, составить достойную конкуренцию аудиовизуальным и сетевым масс-медиа, а также занять свою информационную нишу.
The article deals with a structure and facilities of forming of image of printing edition. It is marked that a positive image allows a magazine to be selected on a background other editions: make a deserving competition audiovizual'nym and network mass-media, and also to occupy-the informative, niche.
Опис
Теми
Региональная пресса: история, проблемы, перспективы развития
Цитування
Імідж друкованого видання: структура та засоби формування / В.В. Березенко, Л.В. Савченко // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 220-222. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.