Моделювання навчальної предметної області

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України

Анотація

Розглянуто п’ятикомпонентну предметну модель студента з дисципліни «Вища математика», що викладається студентам економічних та інженерних спеціальностей. На прикладі розділу «Лінійна алгебра» детально описано тематичну, функціональну, операційну, семантичну і процедурну компоненти моделі. Наведено структуру, принципи побудови та фрагмент семантичного конспекту з теми «Алгебра матриць».
Рассмотрена пятикомпонентная предметная модель студента по дисциплине «Высшая математика», которая читается студентам инженерных и экономических специальностей. На примере раздела «Линейная алгебра» детально описаны тематическая, функциональная, операционная, семантическая и процедурная компоненты модели. Приведена структура, принципы построения и фрагмент семантического конспекта по теме «Алгебра матриц».
The five components of student subject model in High Mathematics for students of industrial and economic specialities has been created. The thematic, functional, operational, semantic and procedural components of the model are decripted. The structure, principles of building the semantic synopsis and a fragment of it in Matrixes Algebra are given.

Опис

Теми

Обучающие и экспертные системы

Цитування

Моделювання навчальної предметної області / О.Г. Євсеєва // Штучний інтелект. — 2009. — № 1. — С. 79-86. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced