Problem discription of determination of factors affecting HDI
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України
Анотація
A sample of 10 countries representing all four levels of human development was chosen based on their progress in HDI rating during 2005-2012. The main factors of human development in these countries were analyzed. Combinatorial GMDA was chosen as a method for further research of trends of human development in these countries.
Вибірка з 10 країн, що представляють всі чотири рівні людського розвитку, сформована на основі прогресу цих країн у рейтингу ІЛР у 2005-2012 роках. Проведено аналіз основних показників людського розвитку в цих країнах. Комбінаторний метод МГУА вибрано для подальшого вивчення тенденцій людського розвитку в цих країнах.
Выборка из 10 стран, представляющих все четыре уровня человеческого развития, сформирована на основе прогресса в рейтинге ИЧР в 2005-2012 годах. Проведен анализ основных показателей человеческого развития в этих странах. Комбинаторный метод МГУА выбран для последующего изучения тенденций человеческого развития в этих странах.
Вибірка з 10 країн, що представляють всі чотири рівні людського розвитку, сформована на основі прогресу цих країн у рейтингу ІЛР у 2005-2012 роках. Проведено аналіз основних показників людського розвитку в цих країнах. Комбінаторний метод МГУА вибрано для подальшого вивчення тенденцій людського розвитку в цих країнах.
Выборка из 10 стран, представляющих все четыре уровня человеческого развития, сформирована на основе прогресса в рейтинге ИЧР в 2005-2012 годах. Проведен анализ основных показателей человеческого развития в этих странах. Комбинаторный метод МГУА выбран для последующего изучения тенденций человеческого развития в этих странах.
Опис
Теми
Цитування
Problem discription of determination of factors affecting HDI / О. Tutova // Економіко-математичне моделювання соціально-економічних систем: Зб. наук. пр. — К.: МННЦІТС НАН та МОН України, 2013. — Вип. 18. — С. 242-255. — Бібліогр.: 6 назв. — англ.