Використання математичної логіки для встановлення навчального режиму в автоматизованих системах передачі знань
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут проблем математичних машин і систем НАН України
Анотація
Проведено аналіз використання апарата математичної логіки в задачах програмування та досліджено ефективність застосування тризначної математичної логіки для обробки сценарних прикладів з метою побудови адаптивної навчальної траєкторії в автоматизованих системах передачі знань.
Проведен анализ использования аппарата математической логики в задачах программирования и исследована эффективность применения трёхзначной математической логики для обработки сценарных примеров с целью построения адаптивной учебной траектории в автоматизированных системах передачи знаний.
Usage of apparatus of mathematical logic in the programming problems was analyzed and the effectiveness of three-digit mathematical logic for scenario examples processing with the purpose of building adaptive learning trajectory in automated systems of knowledge transfer was investigated.
Проведен анализ использования аппарата математической логики в задачах программирования и исследована эффективность применения трёхзначной математической логики для обработки сценарных примеров с целью построения адаптивной учебной траектории в автоматизированных системах передачи знаний.
Usage of apparatus of mathematical logic in the programming problems was analyzed and the effectiveness of three-digit mathematical logic for scenario examples processing with the purpose of building adaptive learning trajectory in automated systems of knowledge transfer was investigated.
Опис
Теми
Інформаційні і телекомунікаційні технології
Цитування
Використання математичної логіки для встановлення навчального режиму в автоматизованих системах передачі знань / П.І. Федорук, М.В. Пікуляк // Мат. машини і системи. — 2013. — № 1. — С. 94-101. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.