Адаптивное управление обучением на основе синергетического подхода

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН України та МОН України

Анотація

В рамках развития синергетической модели управления обучением разработана модель системы межпредметных связей. Сформирована структурно-параметрическая модель системы межпредметных связей, позволяющая автоматизировать адаптивный процесс интегрирования учебных дисциплин на основе использования нейро-нечеткого анализа и сети Хопфилда для определения коэффициентов интеграции. Приведены результаты компьютерных экспериментов.
В межах розвитку синергетичної моделі управління навчанням розроблено модель системи міжпредметних зв’язків. Сформовано структурно-параметричну модель системи міжпредметних зв’язків, що дозволяє автоматизувати адаптивний процес інтегрування навчальних дисциплін на основі використання нейрон-нечіткого аналізу та мережі Хопфілда для визначення коефіцієнтів інтеграції. Наведено результати комп’ютерних експериментів.
The purpose of this article is to develop a means of improving the properties of adaptive control actions on the part of an automatization computer-aided teaching control system based on a synergistic approach and its realization of intellectual technologies, taking into account the characteristics of integrative teaching material.

Опис

Теми

Информационные технологии и системы

Цитування

Адаптивное управление обучением на основе синергетического подхода / Т.Л. Мазурок // Кибернетика и вычислительная техника. — 2013. — Вип. 172. — С. 49-60. — Бібліогр.: 8 назв. — рос.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced