Інформаційно-кібернетичні та психолого-дидактичні аспекти проектування експертно-навчальних систем
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
Анотація
У статті розглянуті питання проектування експертно-навчальних систем (ЕНС). Проаналізовані
інформаційні, кібернетичні, дидактичні та психологічні аспекти проектування та функціонування ЕНС.
В статье рассмотрены вопросы проектирования экспертно-обучающих систем (ЭОС). Проанализированы информационные, кибернетические, дидактичные и психологические аспекты проектирования и функционирования ЭОС.
In the article the considered questions of planning expertly-teaching systems (ETS). The informative, cybernetic, didactics and psychological aspects of planning and functioning of ETS are analysed.
В статье рассмотрены вопросы проектирования экспертно-обучающих систем (ЭОС). Проанализированы информационные, кибернетические, дидактичные и психологические аспекты проектирования и функционирования ЭОС.
In the article the considered questions of planning expertly-teaching systems (ETS). The informative, cybernetic, didactics and psychological aspects of planning and functioning of ETS are analysed.
Опис
Теми
Алгоритмическое и программное обеспечение параллельных вычислительных интеллектуальных систем
Цитування
Інформаційно-кібернетичні та психолого-дидактичні аспекти проектування експертно-навчальних систем / М.П. Костюченко // Искусственный интеллект. — 2013. — № 4. — С. 127–137. — Бібліогр.: 17 назв. — укр.