Музична освіта сьогодення: від Ярослава Мудрого до Новітнього часу
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
Анотація
У даній статті автор досліджує реалізацію можливостей людини через постійний розвиток та вдосконалення
індивідуальності засобами музичної освіти. Аналізує формування нових механізмів емоційної адаптації
вищого рівня на прикладі діалогічного підходу методом «спроб-помилок».
В данной статье автор исследует реализацию человеческих возможностей через постоянное развитие и совершенствование индивидуальности средствами музыкального образования. Анализирует формирование новых механизмов эмоциональной адаптации высокого уровня на примере диалогического подхода методом «проб-ошибок».
In this article the author explores the realization of human capabilities through continuous development and improvement of an individual way of music education. She analyzes the development of new mechanisms of high-level emotional adaptation by the example of the dialogic approach with the help of trial and error method.
В данной статье автор исследует реализацию человеческих возможностей через постоянное развитие и совершенствование индивидуальности средствами музыкального образования. Анализирует формирование новых механизмов эмоциональной адаптации высокого уровня на примере диалогического подхода методом «проб-ошибок».
In this article the author explores the realization of human capabilities through continuous development and improvement of an individual way of music education. She analyzes the development of new mechanisms of high-level emotional adaptation by the example of the dialogic approach with the help of trial and error method.
Опис
Теми
Соціальна філософія
Цитування
Музична освіта сьогодення: від Ярослава Мудрого до Новітнього часу / Т.І. Кірєєва // Наука. Релігія. Суспільство. — 2011. — № 1. — С. 153-163. — Бібліогр.: 21 назв. — укр.