Минская школа науковедения: этапы становления. К 75-летию со дня рождения Г. А. Несветайлова
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Центр досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім. Г.М. Доброва НАН України
Анотація
Повествуется об организационном оформлении и начальных этапах развития Минской науковедческой школы и роли в этом процессе ее основателя Г.А. Несветайлова. Освещены направления исследований, организационные формы и достижения школы.
Розповідається про організаційне оформлення та початкові етапи розвитку Мінської наукознавчої школи та роль у цьому процесі її засновника Г.О. Несвєтайлова. Висвітлено напрямки досліджень, організаційні форми та досягнення школи.
The article is an account of the rise and early development phases of the Minsk school of science of science studies, and the role of its founder, G. A. Nesvetaylov, in this process. Research fields, organizing forms and achievements of the school are highlighted.
Розповідається про організаційне оформлення та початкові етапи розвитку Мінської наукознавчої школи та роль у цьому процесі її засновника Г.О. Несвєтайлова. Висвітлено напрямки досліджень, організаційні форми та досягнення школи.
The article is an account of the rise and early development phases of the Minsk school of science of science studies, and the role of its founder, G. A. Nesvetaylov, in this process. Research fields, organizing forms and achievements of the school are highlighted.
Опис
Теми
Зарубіжна наука. Міжнародне науково-технічне співробітництво
Цитування
Минская школа науковедения: этапы становления. К 75-летию со дня рождения Г. А. Несветайлова / А.А. Слонимский, В.А. Карелина // Наука та наукознавство. — 2014. — № 2. — С. 61-65. — Бібліогр.: 12 назв. — рос.