Антропологічна парадигма осягнення музики: феноменологічний підхід
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
Анотація
Стаття викладає феноменологічний підхід в дослідженні музики як полісмислової площини в аспекті філософсько-антропологічної парадигми. Актуальність останньої пов’язана із зосередженням музикознавчої думки на нових смислотворчих формах в естетичній сфері.
Статья излагает феноменологический подход в исследовании музыки как полисмысловой плоскости в аспекте философско-антропологической парадигмы. Актуальность последней связана с сосредоточением музыковедческой мысли на новых смыслосоздаваемых формах в эстетической сфере.
The article presents the phenomenological approach to the study of music as a multi-meaningful plane in the aspect of philosophical and anthropological paradigm. The relevance of this paradigm is associated with the concentration of musicology at the thought of new forms of meaning in the aesthetic field.
Статья излагает феноменологический подход в исследовании музыки как полисмысловой плоскости в аспекте философско-антропологической парадигмы. Актуальность последней связана с сосредоточением музыковедческой мысли на новых смыслосоздаваемых формах в эстетической сфере.
The article presents the phenomenological approach to the study of music as a multi-meaningful plane in the aspect of philosophical and anthropological paradigm. The relevance of this paradigm is associated with the concentration of musicology at the thought of new forms of meaning in the aesthetic field.
Опис
Теми
Філософія
Цитування
Антропологічна парадигма осягнення музики: феноменологічний підхід / Н.С. Воронова // Наука. Релігія. Суспільство. — 2012. — № 3. — С. 37-41. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.