Основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут економіки промисловості НАН України

Анотація

Наведено автором основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі, специфічні особливості застосування функцій управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі, запропоновано класифікацію маркетингового плану, маркетингового контролю, організації маркетингу, маркетингового мотивування, інформаційного забезпечення маркетингу у сфері електронної торгівлі.
Приведены автором основные функции управления маркетингом предприятий в сфере электронной торговли, специфические особенности применения функций управления маркетингом предприятий в сфере электронной торговли, предложена классификация маркетингового плана, маркетингового контроля, организации маркетинга, маркетингового мотивирования, информационного обеспечения маркетинга в сфере электронной торговли.
The author proposed the basic functions of marketing management companies in e-commerce, the specific features of applying the functions of marketing management companies in the sector of e-commerce, proposed classification of the marketing plan, marketing control, organizing marketing, marketing motivation, informational support of marketing in e-commerce in the article.

Опис

Теми

Маркетинг

Цитування

Основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі / І.В. Гамова // Економічний вісник Донбасу. — 2014. — № 3(37). — С. 88-95. — Бібліогр.: 13 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced