Устойчивость движения и колебания экипажей электродинамических транспортных систем при различном числе сверхпроводящих магнитов

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут технічної механіки НАН України і НКА України

Анотація

Цель работы – определение возможности использования транспортных систем с различным числом сверхпроводящих магнитов. Методы – теоретические численные. Приводятся результаты теоретических исследований пространственных колебаний экипажей электродинамической транспортной системы при их левитационном движении вдоль плоской путевой структуры прямолинейного и криволинейного очертания в плане в случаях, когда на донных поверхностях тележек крепится различное число сверхпроводящих магнитов, равное 32, 24 и 16, для системы с четырьмя рядами сверхпроводящих магнитов и двумя рядами прямоугольных короткозамкнутых путевых контуров. Значимость и новизна работы обусловлены возможностью использования транспортных систем с уменьшенным числом сверхпроводящих магнитов.
Ціль роботи – визначення можливості використання транспортних систем з різним числом надпровідних магнітів. Методи – теоретичні, числові. Надаються результати теоретичних досліджень просторових коливань екіпажів електродинамічної транспортної системи при їх левітаційному русі вдовж плоскої шляхової структури прямолінійного і криволінійного окреслення в плані в випадках, коли на донних поверхнях візків кріпиться різна кількість надпровідних магнітів, що дорівнює 32, 24 та 16, для системи з чотирма рядами надпровідних магнітів і двома рядами прямокутних, коротко замкнутих шляхових контурів. Значимість і новизна роботи обумовлені можливістю використання транспортних систем зі зменшеним числом надпровідних магнітів.
The work goal is to determine the possibility of using transport systems with a different number of super-conducting magnets. Theoretical numerical methods are employed. The results from theoretical studies of 3D vibrations of vehicles of an electrodynamic transport system are presented considering their levitation motions along a plane track structure of straight and curved contours in plan when a different number of superconducting magnets were mounted on a bottom surface of bogies equal to 32, 24 and 16 for the system with four rows of superconducting magnets and two rows of rectangle short-closed tracks contours. The importance and novelty of the study are validated by the possibility of using transport systems with a decreased number of superconducting magnets.

Опис

Теми

Цитування

Устойчивость движения и колебания экипажей электродинамических транспортных систем при различном числе сверхпроводящих магнитов / Н.А. Радченко, О.В. Звонарева, Т.Л. Губа // Техническая механика. — 2014. — № 3. — С. 28-32. — Бібліогр.: 2 назв. — рос.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced