Моніторинг мотивації працівників як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут демографії та соціальних досліджень НАН України

Анотація

Стаття посвящена решению проблемы повышения уровня конкурентоспособности предприятий в условиях глобализации рыночного пространства за счет активации человеческого фактора, в частности, углубленной мотивации работников.
This article highlights the matter how to increase the competitive ability of the enterprises in terms of market globalization for the cost of human factor activization, speaking more detailed – for the cost of more deep personnel stimulation.

Опис

Теми

Соціальні аспекти конкурентоспроможності національної економіки

Цитування

Моніторинг мотивації працівників як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства / О.В. Стахів // Демографія та соціальна економіка. — 2008. — № 2. — С. 134-143. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced