До питання технологізації політичної діяльності в сучасній Україні
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
Анотація
Використання в політичній діяльності маркетингового підходу, зокрема – політичного маркетингу в сучасній Україні знаменує перехід до якісно нової методології дослідження й регулювання політичних процесів. Суть цього підходу (який поки що активно використовується, на жаль, лише при організації виборчих кампаній) у ретельному вивченні політичного ринку, розробці проектів і технологій з його регулювання, реалізації маркетингових заходів, що забезпечують ефективну політичну діяльність.
Опис
Теми
Проблеми методології
Цитування
До питання технологізації політичної діяльності в сучасній Україні / Д. Акімов // Політичний менеджмент — 2007. — № 6. — С. 37-46. — Бібліогр.: 15 назв. — укp.