Використання аналізу стратегічного позиціонування в управлінні конкурентоспроможними витратами промислових підприємств

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут економіки промисловості НАН України

Анотація

Наведено етапи розвитку методології стратегічного управління промислових підприємств. Узагальнено класифікацію та характеристики стратегічних цілей промислового підприємства і способи досягнення ним конкурентних переваг. Визначено умови життєвого циклу стратегії ефективного позиціонування в управлінні конкурентоспроможними витратами. Ключові слова: аналіз, витрати, конкурентоспроможність, підприємство, позиціонування, стратегія, управління.
Приведены этапы развития методологии стратегического управления промышленныпредприятий. Обобщены классификация и характеристики стратегических целей предприятий и способы достижения им конкурентных преимуществ. Определены условия жизненного цикла стратегии эффективного позиционирования в управлении конкурентоспособными затратами. Ключевые слова: анализ, затраты, конкурентоспособность, предприятие, позиционирование, стратегия, управление.
The stages in the development of methodology of strategic management of the industrial enterprises are described. The classification and characteristics of enterprises’ strategic targets have been generalized as well as the ways of achieving of their competitive advantages. The conditions for the life cycle of effective positioning strategy have been defined in the management of competitive expenses. Keywords: analysis, expenses, competitiveness, enterprise, positioning, strategy, management.

Опис

Теми

Економічні аспекти промислового виробництва

Цитування

Використання аналізу стратегічного позиціонування в управлінні конкурентоспроможними витратами промислових підприємств / Н.В. Гришко // Економіка пром-сті. — 2009. — № 4. — С. 163-170. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced