Формирование театрального макродиалога

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Кримський науковий центр НАН України і МОН України

Анотація

Новизна исследования состоит в том, что в статье оспорена идея М.М. Бахтина о потенциальной монологичности драмы. При работе использовался структурный анализ текстов в сочетании с историко-типологическим методом. Исследование показало, что в "Электре" Еврипида и в "Гамлете" Шекспира обнаруживается неполное формирование макродиалога. Однако даже его элементы вызывают противоречивые и некорректные интерпретации этих трагедий ввиду монологического подхода к их изучению.
Новизна дослідження полягає в тому, що у статті було відкинуто ідею М.М. Бахтіна про потенційну монологічність драми. В роботі використано структурний аналіз текстів у поєднанні з історико-типологічним методом. В процесі студій в "Електрі" Еврипіда і в "Гамлеті" Шекспіра виявлено неповне формування макродіалогу. Проте навіть його елементи викликають суперечні та некоректні інтерпретації цих трагедій через монологічний підхід до їх вивчення.
New result of research consists of the fact that in this article was contested the idea of M.M. Bakhtin about potential monologism of the drama. In this work the structural analysis was used in gathering with the historico-typological method. The research has showed the incomplete forming of macrodialogue in "Electra" of Euripides and "Hamlet" of Shakespeare. Nevertheless its elements provoke contradictory and incorrect interpretations of these tragedies because of the monological approach to their analyzing.

Опис

Теми

Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ

Цитування

Формирование театрального макродиалога / В.В. Силин // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 115, Т. 2. — С. 132-136. — Бібліогр.: 16 назв. — рос.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced