Розробка маркетинг-міксу в агропродуктовій сфері й умови підвищення ефективності маркетингових комунікацій аграрних підприємств
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
Анотація
Основною метою статті є дослідження необхідності розробки
маркетинг-міксу в агропродуктовій сфері як умови підвищення ефективності маркетингових комунікацій
аграрних підприємств.
Опис
Теми
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Цитування
Розробка маркетинг-міксу в агропродуктовій сфері й умови підвищення ефективності маркетингових комунікацій аграрних підприємств / О.С. пономарьов // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 238. — С. 7-9. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.