Розробка маркетинг-міксу в агропродуктовій сфері й умови підвищення ефективності маркетингових комунікацій аграрних підприємств

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Кримський науковий центр НАН України і МОН України

Анотація

Основною метою статті є дослідження необхідності розробки маркетинг-міксу в агропродуктовій сфері як умови підвищення ефективності маркетингових комунікацій аграрних підприємств.

Опис

Теми

Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ

Цитування

Розробка маркетинг-міксу в агропродуктовій сфері й умови підвищення ефективності маркетингових комунікацій аграрних підприємств / О.С. пономарьов // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 238. — С. 7-9. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced