Text analysis: linguistics, Semantics, Pragmatics in the Cognitive Approach
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України
Анотація
The cognitive approach to linguistic information analyzed by the human is considered. The processes of information processing are studied at various linguistic levels: morphological, lexical, syntactic and semantic levels for separate sentences, and finally, semantic and pragmatic levels for the text as a whole. As an example of the following processing, representation of the pragmatic level is identified as a chain of extended predicate structures of a particular text processing, pragmatic processing, chain of extended predicate structures.
Розглянуто когнітивний підхід до аналізу лінгвістичної інформації та процеси обробки інформації різних лінгвістичних рівнів: морфологічного, лексичного та ін. Як приклад подано ланцюжок розширених предикатних структур конкретного тексту.
Рассмотрены когнитивный подход к анализу лингвистической информации и процессы обработки информации разных лингвистических уровней: морфологического, синтаксического и др. В качестве примера приведена цепочка расширенных предикатных структур конкретного текста.
Розглянуто когнітивний підхід до аналізу лінгвістичної інформації та процеси обробки інформації різних лінгвістичних рівнів: морфологічного, лексичного та ін. Як приклад подано ланцюжок розширених предикатних структур конкретного тексту.
Рассмотрены когнитивный подход к анализу лингвистической информации и процессы обработки информации разных лингвистических уровней: морфологического, синтаксического и др. В качестве примера приведена цепочка расширенных предикатных структур конкретного текста.
Опис
Теми
Моделирование восприятия внешнего мира
Цитування
Text analysis: linguistics, Semantics, Pragmatics in the Cognitive Approach / A.A. Kharlamov, T.V. Yermolenko // Управляющие системы и машины. — 2015. — № 6. — С. 29–33. — Бібліогр.: 7 назв. — англ.