Розрахунок корабельних хвиль, спричинених рухом судна у прямокутному та трапецієвидному каналах
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут гідромеханіки НАН України
Анотація
У роботі, на основі чисельного методу граничних елементів (МГЕ) проведені розрахунки корабельних хвиль та хвильового опору судна типу "Wigley hull" при його рухові з постійною швидкістю у прямокутному (з вертикальними стінками) та трапецієвидному (з похилими стінками) каналах.
В работе, на базе численного метода граничных элементов (МГЭ) выполнены расчеты корабельных волн и волнового сопротивления судна типа "Wigley hull" при его движении с постоянной скоростью в прямоугольном (с вертикальными стенками) и трапециевидном (с наклонными стенками) канале.
In the paper, the ship waves and wave resistance are calculated for the Wigley hull moving at a constant velocity in the channels of rectangular (with vertical walls) and trapezoidal (with sloping walls) shapes. The calculations are based on the numerical boundary element method (BEM).
В работе, на базе численного метода граничных элементов (МГЭ) выполнены расчеты корабельных волн и волнового сопротивления судна типа "Wigley hull" при его движении с постоянной скоростью в прямоугольном (с вертикальными стенками) и трапециевидном (с наклонными стенками) канале.
In the paper, the ship waves and wave resistance are calculated for the Wigley hull moving at a constant velocity in the channels of rectangular (with vertical walls) and trapezoidal (with sloping walls) shapes. The calculations are based on the numerical boundary element method (BEM).
Опис
Теми
Науковi статтi
Цитування
Розрахунок корабельних хвиль, спричинених рухом судна у прямокутному та трапецієвидному каналах / С.В. Масюк, В.І. Нікішов // Прикладна гідромеханіка. — 2016. — Т. 18, № 2. — С. 49-57. — Бібліогр.: 20 назв. — укр.