Interactive assessment of simulated service qualities by business stakeholders: principles and research issues

Завантаження...
Ескіз

Дата

Автори

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут програмних систем НАН України

Анотація

We present the principles of an approach supporting the stakeholder involvement in a software process for service-oriented systems in a form of assessing the perceived quality of the software under development in its usage context. This method relies on interactive simulation of service performance and reliability; simulation models are parameterized by the factors influencing service execution; business stakeholders experience simulated service qualities in simulated usage contexts and assess this experience; the obtained assessments can be later used throughout the system lifecycle as a means of control for the quality of the software under development.
Наведено принципи підходу, що підтримує участь зацікавлених осіб у процесі розробки сервіс-орієнтованих програмних систем у вигляді оцінювання сприйманої якості розроблюваної системи в контексті її використання. Цей підхід спирається на інтерактивне імітаційне моделювання продуктивності та надійності сервісів; параметрами імітаційних моделей є фактори, що впливають на виконання сервісів; зацікавлені особи висловлюють своє відношення до значень продуктивності та надійності, отриманих при взаємодії з імітаційними моделями якості сервісів у рамках виконання імітаційних моделей їх контекстів використання, надані оцінки можуть бути використані на різних етапах життєвого циклу програмного забезпечення як засоби контролю його якості.

Опис

Теми

Методи та засоби програмної інженерії

Цитування

Interactive assessment of simulated service qualities by business stakeholders: principles and research issues/ Shekhovtsov, A.// Пробл. програмув. — 2010. — № 2-3. — С. 288-298. — Бібліогр.: 89 назв. — англ.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced