Концепція та порівняльний аналіз підходів до визначення здібностей суб’єктів навчання в існуючих інформаційно освітянських технологіях
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут програмних систем НАН України
Анотація
Проаналізовано існуючі системи для обліку та прогнозування здібностей у рамках загальноосвітньої школи та вузу,
проаналізовано існуючі системи для прогнозування здібностей при фаховому спрямуванні в рамках професійно-орієнтаційної
роботи, а також запропоновано концепцію нового підходу для управління учбовим процесом та визначення здібностей.
In given clause existing systems for the account and forecasting of abilities within the limits of a comprehensive school and high school are analysed, existing systems for forecasting abilities are analysed at a professional direction within the limits of professional - orientatsionnoj works, and also the concept of the new approach for management of educational process and definitions of abilities is offered
In given clause existing systems for the account and forecasting of abilities within the limits of a comprehensive school and high school are analysed, existing systems for forecasting abilities are analysed at a professional direction within the limits of professional - orientatsionnoj works, and also the concept of the new approach for management of educational process and definitions of abilities is offered
Опис
Теми
Освітні та навчальні аспекти програмування
Цитування
Концепція та порівняльний аналіз підходів до визначення здібностей суб’єктів навчання в існуючих інформаційно освітянських технологіях / В.І. Бабіч, П.П. Діденко // Проблеми програмування. — 2006. — N 2-3. — С. 466-474. — Бібліогр.: 13 назв. — укр.