Навчально-педагогічний дискурс як лінгвістичний феномен
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут мовознавства ім. О.О. Потебні НАН України
Анотація
У статті йдеться про своєрідність категорійної структури і жанрового оформлення навчально-педагогічного дискурсу (НПД). Досліджуються такі його суттєві ознаки, як антропоцентричність, стратегічність, інтердискурсивність, інтегративність, інформативність, інтерпретативність, категорії парафрастичності, полісеміотичності, зв’язності, дискретності та гіпертекстуальності. Аналізуються мовленнєві жанри.
The aim of the article is to show the peculiarity of categorical structure and genre design of teaching-pedagogical discourse. Such definite signs of teaching-pedagogical discourse as anthro- pocentrism, strategy, interdiscourse, integrity, informative, interpretation, the categories of para- phrastism, polysemiotism, combine, discrete and hypertextuarity are investigated. Speech genres are analysed.
The aim of the article is to show the peculiarity of categorical structure and genre design of teaching-pedagogical discourse. Such definite signs of teaching-pedagogical discourse as anthro- pocentrism, strategy, interdiscourse, integrity, informative, interpretation, the categories of para- phrastism, polysemiotism, combine, discrete and hypertextuarity are investigated. Speech genres are analysed.
Опис
Теми
Цитування
Навчально-педагогічний дискурс як лінгвістичний феномен / А.Р. Габідулліна // Мовознавство. — 2009. — № 6. — С. 70-78. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.