Культурно-освітні процеси в середовищі болгар УСРР (20-ті рр. ХХ ст.)

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут історії України НАН України

Анотація

У статті на основі документальних джерел досліджено процес так званого болгарського культурно-освітнього відродження у контексті впровадженої більшовицькою владою політики коренізації. Зокрема, відтворено процес формування системи болгарських культурно-освітніх закладів — мережі шкіл, технікумів і бібліотек. Особливу увагу приділено закладам політичної просвіти й професійно-технічним осередкам — Преславському педагогічному технікуму та Преславській агрошколі.
On the basis of documentary sources the author has studied the process of so-called Bulgarian cultural and educational revival in the context of Bolshevik regime’s indigenization policy. In particular, it is reproduced the formation of the system of Bulgarian cultural and educational institutions — a system of schools, colleges and libraries. Special attention is paid to the institutions of political education and vocational cells — Preslav Teachers College and Preslav agricultural school.

Опис

Теми

Міжнародні культурні зв’язки України

Цитування

Культурно-освітні процеси в середовищі болгар УСРР (20-ті рр. ХХ ст.) / Ю. Грищенко // Міжнародні зв’язки України: наукові пошуки і знахідки: міжвід. зб. наук. пр. — 2016. — Вип. 25. — С. 186-205. — Бібліогр.: 13 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced