Інтеркультурний діалог у контексті національної системи освіти та виховання
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
Анотація
У статті розглядається філософсько-освітній вимір інтеркультурного діалогу. Доводиться, що на сучасні освітні та виховні практики суттєво впливає глобалізація. Відповіддю на її виклики є педагогічна адаптація історичного досвіду міжкультурних взаємин українського народу у сучасну національну площину.
В статье рассматривается философско-образовательный аспект интеркультурного диалога. Доказывается, что на современные образовательные и воспитательные практики существенно влияет глобализация. Ответом на ее вызовы является педагогическая адаптация исторического опыта межкультурных отношений украинского народа в современную национальную плоскость.
The philosophically-educational aspect of the intercultural dialogue is considered in the article. The fact of globalization’s influence on the modern educational practices is proved. Pedagogical adaptations Ukrainian people’s historical experience of intercultural relations to modern national situation is the answer to its challenges.
В статье рассматривается философско-образовательный аспект интеркультурного диалога. Доказывается, что на современные образовательные и воспитательные практики существенно влияет глобализация. Ответом на ее вызовы является педагогическая адаптация исторического опыта межкультурных отношений украинского народа в современную национальную плоскость.
The philosophically-educational aspect of the intercultural dialogue is considered in the article. The fact of globalization’s influence on the modern educational practices is proved. Pedagogical adaptations Ukrainian people’s historical experience of intercultural relations to modern national situation is the answer to its challenges.
Опис
Теми
Цитування
Інтеркультурний діалог у контексті національної системи освіти та виховання / М.В. Триняк // Мультиверсум. Філософський альманах: Зб. наук. пр. — К., 2009. — Вип. 80. — С. 177-185. — Бібліогр.: 15 назв. — укр.