Прогнозирование конкурентоспособности марочного товара с помощью нечётких баз знаний
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України
Анотація
Запропоновано модель конкурентоспроможності марочного товару, що враховує 10 факторів. Основу моделі складають 52 нечітких правила типу <Якщо —тоді>. Показано можливості застосування моделі для управління конкурентоспроможністю марочного товару. Поставлена задача навчання нечіткої моделі конкурентоспроможності за експериментальними даними.
A model of brand product competitiveness index is proposed. The model is taking into account 10 factors via 52 fuzzy rules <If — then>. Possible ways for applications of the fuzzy model are discussed. A problem statement of fuzzy model training on the experimental data set is given.
A model of brand product competitiveness index is proposed. The model is taking into account 10 factors via 52 fuzzy rules <If — then>. Possible ways for applications of the fuzzy model are discussed. A problem statement of fuzzy model training on the experimental data set is given.
Опис
Теми
Экономические и управленческие системы
Цитування
Прогнозирование конкурентоспособности марочного товара с помощью нечётких баз знаний / С.Д. Штовба, Е.В. Штовба // Проблемы управления и информатики. — 2006. — № 4. — С. 147-156. — Бібліогр.: 9 назв. — рос.