Повышение динамической точности и показателей качества переходных процессов системы автоматического управления магнитным подвесом с помощью дифференциальной связи. Часть 3. Математическое моделирование системы автоматического управления магнитным подвесом транспортного средства

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України

Анотація

Виконано моделювання на ПEOМ системи автоматичного управління магнітним підвісом транспортного засобу без диференціального зв'язку і за наявності такого зв’язку. Моделювання підтвердило правильність теоретичних висновків про можливість підвищення динамічної точності і покращення показників якості перехідних процесів системи автоматичного керування магнітним підвісом транспортного засобу, зумовлених змінами навантаження  P на піднімальний електромагніт і ординати шляхової структури  Z , за допомогою диференціального зв'язку.
The computer simulation of an automatic control system of magnetic suspension of a transport means without differential connection and with connection is made. The simulation has proved theoretical conclusions about a capability of increasing dynamic precision and figure of merits of transients of an automatic control system of magnetic suspension of a transport means caused by changes of load on a jacking electromagnet and ordinate of structure of railway path, with the help of differential connection.

Опис

Теми

Управление физическими объектами и техническими системами

Цитування

Повышение динамической точности и показателей качества переходных процессов системы автоматического управления магнитным подвесом с помощью дифференциальной связи. Часть 3. Математическое моделирование системы автоматического управления магнитным подвесом транспортного средства / Г.Ф.Зайцев, Г.В. Бурсов // Проблемы управления и информатики. — 2007. — № 6. — С. 66-72. — Бібліогр.: 2 назв. — рос.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced