Проблеми методики навчання українського народознавства

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Iнститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології iм. М.Т. Рильського НАН України

Анотація

У статті проаналізовано завдання та основні засади запровадження до програми навчальних закладів курсу українського народознавства, покликаного виховувати національно свідому особистість, формувати розуміння складних соціально-історичних проблем сучасності. Авторка розглядає зміст предмета, його структуру у зв’язку з родинним вихованням, віковими особливостями учнів, перераховує вимоги, які висуваються до вчителя народознавства та його професійної компетенції.
В статье анализируются задания и основные аспекты введения в программу учебных заведений курса украинского народоведения, призванного воспитывать национально сознательную личность, формировать понимание сложных социально-исторических проблем современности. Автор рассматривает содержание предмета, его структуру в связи с семейным воспитанием, возрастными особенностями учеников, перечисляет требования, предъявляемые к учителю народоведения и его профессиональной компетенции.
The objectives and basic principles of implementation of the program of educational institutions of the Ukrainian Ethnology course, aimed to bring up a nationally conscious person, form the understanding of complex social and historical issues of our time, are investigated in the article. The author examines the contents of the object, its structure in connection with family education, age characteristics of students, and lists requirements that are imposed on teachers of Ethnology and their professionalism.

Опис

Теми

Методика етнологічних студій

Цитування

Проблеми методики навчання українського народознавства / В. Гончарук // Матеріали до української етнології: Зб. наук. пр. — К.: ІМФЕ ім. М.Т. Рильського НАН України, 2014. — Вип. 13(16). — С. 163-171. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced