Определение количества операторов call-центра
Завантаження...
Файли
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України
Анотація
Наведено розрахунок оптимальної кількості операторів call-центру, що розглядається як система масового обслуговування типу M/M/m з обмеженим часом перебування у черзі. Виведено формули для показників ефективності функціонування і розроблено програму визначення оптимальної кількості робочих місць.
Calculation of the optimum quantity of call center agents is given. Call center is considered as M/M/m queueing system with limited waiting time. The formulas for characteristics of the quality of call center operation are derived, and the program for the determination of the optimum quantity of agents is developed.
Calculation of the optimum quantity of call center agents is given. Call center is considered as M/M/m queueing system with limited waiting time. The formulas for characteristics of the quality of call center operation are derived, and the program for the determination of the optimum quantity of agents is developed.
Опис
Теми
Методы обработки информации
Цитування
Определение количества операторов call-центра / Е.В. Коба, С.В. Пустовая // Проблемы управления и информатики. — 2008. — № 6. — С. 80-88. — Бібліогр.: 7 назв. — рос.