Споживчий вплив як основний чинник формування системи управління підприємством
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
Анотація
У статті показано дисипативний характер споживчого впливу на систему управління
підприємством. Доведено, що споживчий вплив є основним чинником, який визначає формування цієї системи. Простежені національні особливості прагнення до самореалізації людини на прикладі туристичної сфери США, України, Голландії та Індії.
The article reveals the dissipative character of consumer's influence over the system of managing an enterprise. It is proved that consumer's influence presents the basic factor determining the formation of the above system. National peculiar features of aspiring after self-realization of a human being with the tourist sphere of the USA, Ukraine, the Netherlands and India taken as an example are identified.
The article reveals the dissipative character of consumer's influence over the system of managing an enterprise. It is proved that consumer's influence presents the basic factor determining the formation of the above system. National peculiar features of aspiring after self-realization of a human being with the tourist sphere of the USA, Ukraine, the Netherlands and India taken as an example are identified.
Опис
Теми
Економіка
Цитування
Споживчий вплив як основний чинник формування системи управління підприємством / О. Жигулін // Схід. — 2010. — № 7 (107). — С. 34-39. — Бібліогр.: 13 назв. — укр.