Формування маркетингового середовища в агропромисловому виробництві нових країн — членів Європейського Союзу
Завантаження...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут економіки промисловості НАН України
Анотація
У статті досліджуються складові маркетингового середовища в агро-продовольчій сфері постсоціалістичних країн-членів Євросоюзу: інституціональне забезпечення маркетингової діяльності, регулювання виробничо-комерційної діяльності суб’єктів господарювання та утворення інфраструктури ринку. Ключові слова: маркетингове середовище, агропромислове виробництво, Євросоюз.
Исследуются составляющие маркетинговой среды в агропродовольственной сфере постсоциалистических стран-членов Евросоюза: институциональное обеспечение маркетинга, регулирование производственно-коммерческой деятельности субъектов хозяйствования и создание инфраструктуры рынка. Ключевые слова: маркетинговая среда, агропромышленное производство, Евросоюз.
Institutional implementation of marketing activity, production-commercial mutual relations’ managing of mйnage subjects and creation of market infrastructure. Key words: marketing environment, agroindustrial production, European Union.
Исследуются составляющие маркетинговой среды в агропродовольственной сфере постсоциалистических стран-членов Евросоюза: институциональное обеспечение маркетинга, регулирование производственно-коммерческой деятельности субъектов хозяйствования и создание инфраструктуры рынка. Ключевые слова: маркетинговая среда, агропромышленное производство, Евросоюз.
Institutional implementation of marketing activity, production-commercial mutual relations’ managing of mйnage subjects and creation of market infrastructure. Key words: marketing environment, agroindustrial production, European Union.
Опис
Теми
Міжнародна та регіональна економіка
Цитування
Формування маркетингового середовища в агропромисловому виробництві нових країн — членів Європейського Союзу / В.А. Чеботарьов, Н.М. Чеботарьова, Т. Краковська, А. Гайдайчук // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 1. — С. 110-115. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.