Інноваційна складова при розробці маркетингових стратегій у металургійний галузі
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут економіки промисловості НАН України
Анотація
В умовах переходу до ринкових умов господарювання маркетинг є одним з тих основних видів діяльності фірми, без якої неможливо собі уявити її нормального функціонування й розвиток. Аналіз сучасної економічної практики свідчить, що високих результатів підприємства можуть досягати лише за систематичного й цілеспрямованого новаторства, спрямованого на пошук можливостей. Ключові слова: маркетинг, ефективність, конкурентоспроможність, інновація, стратегія.
В условиях перехода к рыночным отношениям маркетинг является одним из тех oсновних видов деятельности фирмы, без которой невозможно себе представить ее функционирование и развитие. Анализ современной экономической практики свидетельствует, что высокого результата предприятия могут достич только при систематичном и целенаправленном наваторстве, направленном на поиск нових возможностей. Ключевые слова: маркетинг, эффективность, конкурентоспособность, инновация, стратегия.
In time of adoption to market relations, marketing is one of those main directions of operation, that is very important in working and developing of the firm. Analysis of current economic practice, shows that high result could be achieved only using systematical and purposeful innovating, addicted to search of new possibilities. Key words: marketing, effectiveness, competitiveness, innovation, strategy.
В условиях перехода к рыночным отношениям маркетинг является одним из тех oсновних видов деятельности фирмы, без которой невозможно себе представить ее функционирование и развитие. Анализ современной экономической практики свидетельствует, что высокого результата предприятия могут достич только при систематичном и целенаправленном наваторстве, направленном на поиск нових возможностей. Ключевые слова: маркетинг, эффективность, конкурентоспособность, инновация, стратегия.
In time of adoption to market relations, marketing is one of those main directions of operation, that is very important in working and developing of the firm. Analysis of current economic practice, shows that high result could be achieved only using systematical and purposeful innovating, addicted to search of new possibilities. Key words: marketing, effectiveness, competitiveness, innovation, strategy.
Опис
Теми
Маркетинг
Цитування
Інноваційна складова при розробці маркетингових стратегій у металургійний галузі / І.В. Mарченко // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 4. — С. 137-141. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.