Маркетингові технології просування продукції органічного землеробства в світовий простір

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут економіки промисловості НАН України

Анотація

У статті проаналізовано сучасний стан продукції органічного землеробства в Україні та світі через просування, запропоновано напрями вдосконалення. Ключові слова: продукція органічного землеробства, вітчизняне виробництво, стан здоров’я як чинник якісного виміру, фактор, просування, ефект.
В статье проанализировано современное состояние продукции органического земледелия в Украине и мире через продвижение, предложены направления его совершенствования. Ключевые слова: продукция органического земледелия, отечественное производство, состояние здоровья как показатель качественного направления измерений, фактор, продвижение, эффект.
The paper analyzes the current status of organic agriculture in Ukraine and the world through the promotion, offered directions for its improvement. Key words: Production of organic agriculture, domestic production, health as an indicator of quality measurement direction, a factor promoting effect.

Опис

Теми

Маркетинг

Цитування

Маркетингові технології просування продукції органічного землеробства в світовий простір / С.М. Кучеренко // Економічний вісник Донбасу. — 2010. — № 3. — С. 118-121. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced