Модель оценки конкурентоспособности предприятий туристического бизнеса с использованием рефлексивного подхода
Завантаження...
Файли
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут економіки промисловості НАН України
Анотація
Розроблено методичні положення, що базуються на рефлексивному підході. Проведена їх формалізація до рівня практично реалізуючої моделі оцінки конкурентоспроможності підприємств туристичного бізнесу.
----------
Разработаны методические положения, основанные на рефлексивном подходе. Проведена их формализация до уровня практически реализуемой модели оценки конкурентоспособности предприятий туристического бизнеса. ----------
The methodical propositions based on reflexive approach are developed. They are formalized up to the level of the model practically realized for assessment of tourist business enterprises’ competitiveness. -----------
Разработаны методические положения, основанные на рефлексивном подходе. Проведена их формализация до уровня практически реализуемой модели оценки конкурентоспособности предприятий туристического бизнеса. ----------
The methodical propositions based on reflexive approach are developed. They are formalized up to the level of the model practically realized for assessment of tourist business enterprises’ competitiveness. -----------
Опис
Теми
НТП та організація виробництва
Цитування
Модель оценки конкурентоспособности предприятий туристического бизнеса с использованием рефлексивного подхода / Р.Н. Лепа, А.А. Градинарова // Економіка пром-сті. — 2006. — № 1. — С. 100-108. — Бібліогр.: 8 назв. — рос.