Культурологические аспекты коммуникационной стратегии современной рекламы
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
Анотація
В статье рассматриваются этапы развития рекламы как формы современной коммуникации с точки
зрения ее значимости в процессе культурной и духовной идентификации современной личности и
общества.
У статті розглядаються етапи розвитку реклами як форми сучасної комунікації з точки зору її значущості в процесі культурної і духовної ідентифікації сучасної людини та суспільства.
This article stages are considered of development of advertising as forms of modern kom-munikatіon from point of its meaningfulness in the process of cultural and spiritual identifikation modern personality and company.
У статті розглядаються етапи розвитку реклами як форми сучасної комунікації з точки зору її значущості в процесі культурної і духовної ідентифікації сучасної людини та суспільства.
This article stages are considered of development of advertising as forms of modern kom-munikatіon from point of its meaningfulness in the process of cultural and spiritual identifikation modern personality and company.
Опис
Теми
Філософія
Цитування
Культурологические аспекты коммуникационной стратегии современной рекламы / О.И. Журавлева // Наука. Релігія. Суспільство. — 2008. — № 1. — С. 41-53. — Бібліогр.: 9 назв. — рос.